- Berichten: 422
Hallo, wil iemand mij even uitleggen waarom sommigen van jullie het voorwiel willen kunnen blokkeren?
Bij voorbaat dank,
Marc.??
Haha, nee, ABS op het voorwiel zou zelfs ik als Dinosaurus geen groot probleem vinden (als het niet 10 kilo weegt tenminste !).
En trouwens, als die ABS je niet bevalt, dan haal je het er toch gewoon af, simpel de remleidingen rechtstreeks doorverbinden van de rempomp naar de klauwen ! En vervolgens alle overbodige rommel er af halen, misschien even bij Gert langs om die zooi ook uit de boordcomputer te halen.
Dat moet toch als je er een normale uitlaat onder zet zonder katalysatoren en andere belachelijke obstakels die in die "Brussel-buis" zitten. Kan het mengsel ook meteen fatsoenlijk worden afgesteld, zodat hij niet standaard veels te rijk staat (omdat de uitlaatgassen dan veel heter worden, voor de KAT), is hij meteen ook veel zuiniger !
Zolang slechts 300 zeeschepen, niet gehinderd door welke regel dan ook net zo veel ellende de lucht in braken als alle auto's en motoren in de hele wereld, dan heb ik daar geen moeite mee.
www.tenkatemotoren.nl/nieuws/item/213-ho...crf-1000-africa-twin
Op dat filmpje met die witte en die rode zie je telkens die vent op die witte stoere dingen doen, zo nu en dan een wheely maken, de kont even laten uitbreken waardoor er vertraagde steentjes de lucht in vliegen en zo.
Die rode kan dat niet, want dat is zo'n automaat, wat zal die vent balen dat hij niet op die witte mocht ! ;D
Hmmm....Even bij een delaer geinformeerd:
De CRF1000L gaat 12.890,- kosten, met DCT 13.890,-
Dat wordt sparen.
gelijk alles opnemen op je Gopro