Wat Ad zegt, geldt voor elke nieuwe motor. Een nieuwe motor, of het nu een Twin, GS, of ander merk is, kost gewoon heel veel geld en dat heeft niet iedereen zomaar even ter beschikking.
Een motor kopen is voor het overgrote deel van de kopers een stuk emotie. Er zijn er maar weinigen die 10-tallen motoren gaan testrijden en dan van elke motor de positieve en negatieve zaken op papier zetten en dan gaan bepalen welke het meest positief uit de bus komt (eventueel nog met nieuwe testritjes op een paar overgebleven kandidaten). En laten we eerlijk zijn, elke nieuwe motorfiets waar je nu op gaat rijden zal heerlijk rijden ten opzichte van een motor van 10 jaar oud. Het zullen maar kleine details zijn die een koper over de streep zullen trekken, dus wordt de keuze veelal bepaald door emotie, waarbij je de, door 'tegenstanders' geopperde bezwaren weg wuift.
Iedereen heeft ook andere wensen/eisen ten aanzien van zitpositie, hoogte, etc etc.... om maar even te zwijgen over 'looks'.
Van wat ik nu om me heen hoor en lees, is de nieuwe AT echter nu al een succes. Er zijn er al besteld zonder ook maar een meter erop gereden te hebben !!
Ik heb al ex-leden gehoord die de twin hebben besteld !
Voor de club verwacht ik dus eigenlijk weer een nieuwe groep potentiele leden die nu geen lid zijn. En voor de huidige leden die nog even niet in staat zijn om een nieuwe aan te schaffen is het gewoon geduld hebben.
Ik ga even bewust niet 'life' kijken. Ben bang dat ik mezelf niet kan bedwingen om dan meteen te bestellen (zeker met een mooi verkochte inruil deal van de verkoper), en dat kan ook ik momenteel even niet trekken.