- Berichten: 65
Ik zelf nog niet, maar heb het wel al vaker gelezen op het Duits forum. Is iets om in de gaten te houden voor dat de garantietermijn vervalt! Heb wel al een niet goed oppakkende motor gehad en dat bleek een kapotte middelste bougie dop. Schijnt ook al vaker voor te zijn voor gekomen. Verder 17000 km probleemloos in alle weersomstandigheden gereden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het heeft mij even wat tijd gekost om Co te overtuigen van het probleem omdat hij op zijn beurt werd afgepoeierd bij een Honda dealer via wie de garantie verloopt. Die voor mij staat al weken in bestelling inmiddels, L en R, terwijl Ten Cate het binnen een week weet te regelen voor Martin W.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat was de klacht over de linkerkant? Die heb ik nog niet trouwens.
Ik ga er van uit dat ie het netjes gaat afhandelen zoals ik dat van hem ben gewend.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ga er ook vanuit dat hij het netjes gaat regelen maar communicatie via via is altijd lastiger dan dat je als dealer zelf zaken kunt doen met Honda zoals bijv Ten Kate dat wel kan.
Links heb ik het probleem dat de claxon het soms helemaal niet doet of klinkt als een schorre eend. Speelt eigenlijk al sinds maart vorig jaar maar komt steeds vaker voor. Weersomstandigheid maakt niet uit ook niet of de motor loopt en dat je wel of niet rijdt. Is puur een schakelaar probleem.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hij is zeker wel willend, gaat het onder garantie vervangen. Was wel een paar uur werk begreep ik. Ga er over een tijdje nog wel even langs als ik niets gehoord heb. Noem je dan ook wel even op
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vraag aan J-P : mbt de voorvork buitenpoten, op welke basis kon je dat onder garantie laten vervangen? was er al slijtage van de loopvlakken waarneembaar? Merkte je al iets daarvan tijdens het rijden of alleen in het terrein met knippen e.d. ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb dat verhaal ook ADV gelezen en vraag me af als dit een echt probleem zou er dan geen recall moeten zijn bij het RDW op de website moeten staan? Daar staat nu niets.
Weet iemand hoeveel AT CRF1000 er in Nederland zijn? Misschien is dan mogelijk om de problemen zoals de schakelaars,spaken en voorvork gezamelijk Honda op zijn verantwoordelijkheid te wijzen zodat dit opgelost wordt onder garantie. Die van mij is van april 2016 en komt uit de UK en fabrieksgarantie loopt dit jaar af en heb geen ziin om met kosten geconfronteerd te worden voor zaken die bekend staan als probleem en/of verkeerd materiaal.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.