- Berichten: 797
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@Brombeer.Dit is geen kap, maar een heuse pre-load adjuster. Het is een cilinder met zuiger en werkt op oliedruk. Hij zit onder de wartel bovenop de veer en je kunt de veervoorspanning er traploos hydraulisch mee verstellen.
Zoals op bijv. een remzuiger gaat na verloop van tijd zich op die zuiger ook vuil afzetten en kunnen de o-ringen (te zien op de binnenkant op jouw foto 1) beschadigd raken en kan hij olie gaan lekken.
Het is een best prijzige gadget, geen simpele kap duzz.
Bromz heb 'm ook
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Goed ;D Als ik er alleen op zit en ik vlam over een verkeersdrempel dan zet ik altijd een beetje druk op de voetsteunen om mijn kont de mond te snoeren. Als ik met die 60 kg achterop over een verkeersdrempel vlam dan is het niet alleen mijn kont die spreekt maar ook die 60 kg die begint te meppen :-[ Maar buiten de verkeersdrempels zou alleen een beetje meer compressie voldoende zijn?Voorop gesteld dat de veervoorspanning binnen de voorgeschreven waarden staan ingesteld, en afhankelijk van het type veer wat jij gebruikt, zou je de compressie iets kunnen verhogen.
Maar de vuistregel blijft, compressie is lager dan de rebound.
Het is ook gewoon voortschrijdend inzicht: laai-op, en jas 'm over een verkeersdrempel. Laat je kont spreken!
Verkeersdrempels
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik was er al bang voor maar zat mij af te vragen waarom die demper van mij zo'n mooie externe compressieversteller heeft waarvan de draaiknop net zo makkelijk te bedienen is als de contactsleutel ;DNee zo simpel is het helaas niet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee hoor.Maar dan moet je overdag sleutelen ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.