- Berichten: 169
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : zitten de rubbers van je gasnaalden goed in de zitting of zijn ze misschien zelfs lek.. en benzine (95 aan de pomp) is na een maand of 3 al slecht aan het worden
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
honda2x schreef : Ja Jasper daar zit je fout mee alles eruit halen en schone nieuwe E5 erin geen E10 of nog beter als test periode aspen benzine als test later overstappen op E5
E10 niet te lang bewaren
Wél is er het advies om E10 niet te lang in de tank te bewaren. De toevoeging van de ethanol leidt er namelijk wel toe dat de kwaliteit van de brandstof sneller achteruit gaat. Hoe snel, is afhankelijk van veel factoren, en daarom niet te zeggen. Yamaha spreekt van ‘enkele maanden’ terwijl Honda aangeeft dat de kwaliteit van benzine in sommige gevallen al na 15 dagen terug kan lopen.
www.varendoejesamen.nl/kenniscentrum/art...ang-benzine-houdbaar
groetje frits
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : Slangetje boven op de carbs (beluchting) ook nergens geblokkerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Oldtimer schreef : Denk toch dat je nogmaals in je carb moet duiken.
Hoofdsproeier en wat dacht je van de membramen. Ook het piepkleine gaatje in het dekseltje.
Haal de luchtfilter er af en beweeg met draaiende motor de gasschuif met je vinger omhoog.
Effect ??...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Oldtimer schreef : Wanneer je de membramen bekijkt zie je in het rubber een uitsparing voor beluchting. Hiervoor zit in het deksel een uitsparing. Het gaatje hieronder moet open zijn.
Wanneer dat dicht zit heb je hetzelfde effect met op toeren komen.
Beweeg de schuif met je vingers omhoog en het toerental moet omhoog.
In dat geval zit dat gaatje gwn dicht
images.app.goo.gl/Gwvg1gxz9axk4jw5A
Het gaatje wat onder het ringetje van het membraam zit.
Cappysch
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : Je schreef dat je een blok wissel hebt gedaan, ik denk dat je een blok hebt met andere pickups. Mijn kennis van alpjes reikt niet ver genoeg om te zeggen bij welk bouwjaar en wat de verschillen zijn maar ik weet zeker dat er hier iemand wel op gaat aanslaan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.